23.10.10

gissa vaaaa-a-a-ad,jag är ingen robot

1:har varit på arbetsintervju. tredje och sista intervjun! tycker fortfarande att det är underligt vad man måste gå igenom bara för att få steka lite hamburgare.

2: har haft en rolig fredagskväll! räddade dagen i stort sett.

3: har haft americas best dance crew-maraton med mig själv och blivit chockad över hur många gånger någon kan säga "YA'LL killing it!!!!!" (tänk er med en jättefin, ghetto fabulous accent) inom en halvtimme.

4: kommit på att det värsta man kan göra- oavsett vad det gäller- är att jämföra sig själv med någon annan. man blir schizofren då.

5: har tittat på Rebecca&Fionas webbserie och velat hoppa av skolan och också bli en ascool dj med min bästa kompis. tänk er fest, musik och snygga kläder och dessutom ta betalt för det!! dock verkar de inte ha så mycket mellan pannbenen men dä är jö en annan femma dä.

6: ska köpa en ny kamera, en som man kan filma med. synd att den jag vill ha kostar 8000...hoppas jag får jobbet.
7: saknar dig.

1 kommentar:

  1. upptäckte du också den genom lindex-reklamen? sååå bra!

    SvaraRadera