21.2.10

typ lite bilder





































































































































































123: mina "nya" lampor. köptes för ca 3 veckor sen. skitsnygga enligt moi
4: umgicks med emilia i helgen. vi kollade på gamla bilder från i somras bland annat och jag blev chockad av hur blond jag var??!
5: söta lilla mamma fyllde år i dag. grattis på henneeee
6: söta lilla mormor och söta lilla pappa!
7. thea kom över på kvällen. vi åt överbliven chokladtårta och hade girltalk.!!

nu: sex and the city. senare: sooooova

4 kommentarer:

  1. ååååååe va snygga bilder vennen. du kan gärna få bli min fotograf heheh

    SvaraRadera
  2. tack!hehe klart jag blir din fotograf;)

    SvaraRadera
  3. hihi gotten ...ses på lovet tycker jag<3

    SvaraRadera
  4. tycker jag också!possssssssssssss

    SvaraRadera