9.11.10

på lördag på lördag på lördag...

!!

hej hej hej, tänkte bara kika in och berätta lite om min underbara dag. det tråkigaste jag var med om idag var fikan på chicco med tjejer, men resten av dagen verkligen något att hänga upp i julgranen:-)först och främst: JÖSSES AMALIA vilket underbart väder!! älskar ju vintern som om den vore mitt eget barn. älskar att köpa fantastiskt moderiktiga, värda och jättebilliga ytterplagg som verkligen är jättesmickrande och inte alls får en att se ut som ett fetto! älskar även att se ut som ett mongo med röda kinder när man går på stan och får så mycket snö i ansiktet att man måste kisa:)haha, inget slår den känslan!:)JUST det, glömde säga att jag Ä L S K A R att få vänta på bussen i en halvtimme på grund av förseningar, då har man ju så mycket tid att slösa på andra roliga saker som att gå in på newyorker och spana in nyinkommet mode hihi!! dagens ros går till busschauffören som vänligt bad mig att köpa ny bussbiljett eftersom min hade gått ut för en minut sedan:-) lös upp min dag! ps: vill du ha roligt?testa att doppa näsan(eller ja, hela ansiktet helst) i snön på marken!älskar att halka!!!!!

nog med ironin. det var faktiskt lite roligt att jaga lovisa och elsa med en snöboll i var hand(är allvarlig nu)!!!! fick också tillbaka franskaprovet idag! rolig info är att jag och elsa fick på pricken samma poäng, 105.5 poäng! zoulmäjt!! ni får dock inte veta av hur många*FNISS*

imorgon är jag ledig vilket betyder sovmorgon! det betyder också onsdag vilket betyder en dag närmre lördag vilket är datumet då jag får lyssna på håkan igen, live. mysfaktor

2 kommentarer: