21.11.10

you're gonna get some



tog med mig lite spicy till nellie i fredags och fick äntligen håret cuttat! hur skönt som helst att bli av med bajset. jag blev mer nöjd än jag någonsin blivit hos en "riktig" frisör. och dessutom var det mysigare TACK wellie! efteråt kom natalie och thea hem till mig, vi hade myskväll med film och rock band(vilket jag sög på mer än vanligt, vet inte vad som hänt med mig?!).
igår kväll mötte jag upp underbara T och E på tabasco och pratade massor, en bra trio är vi! sen blev det förfest, fest och sånt där. som vanligt ska jag bli som fullast när alla mina andra kompisar är sjukt otaggade eller festen är tråkig, både och igår. hade kul med att visa upp mina dansskills för främlingar och så där, vilket jag fått lite olika kommentarer om idag haha. hade hur som helst kul med det, så jag hoppas att jag inte var allt för skämmig.
nu ska jag titta på gossip girl och dreggla över chuck. xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar