1.12.10

I better shape up

just nu är livet så sjukt trögt. jag är liksom osynkad med resten av världen känns det som, allt är bara för mycket. orklös, omotiverad och otaggad på allting. jag VILL ju inte plugga till en massa ovärda prov i ovärda ämnen för att få något ovärt jobb. Jag vill flytta till Thailand med Thea och jobba som hora typ hehehe... eller något. Känner för att köpa massa kläder, skratta med mina kompisar på fik och typ..må bra. men det hinner jag ju inte. som om tiden är min värsta fiende, eller kanske jag själv som använder den så dumt. ligger redan efter som fan i skolan men jag orkar liksom inte lägga ner energi på det där ändå. bara samlar på mig mer som en jävla ekorre. Lägg på en äcklig förkylning utöver detta och livet är fulländat. MENINGSLÖST.

imorgon ska jag prata med en rektor klockan ett. hoppas det blir bra i alla fall.
NU ska jag ta mig i kragen och plugga lite i alla fall. herrå/ emot






fin blogg! (sista bilden är lite lik dig elsis!)
ps. jag är en glad människa egentligen, bara det att jag tömmer ut allt det ledsna på denna stackars lilla blogg. haha!!






2 kommentarer:

  1. haha, typ första personen som någon har sagt att jag är lik som inte är asful (som typ den där REA-tjejen med glasögon som jonathan sa var lik mig :((( var du med då? http://www.youtube.com/watch?v=VCLLhEd4KSk 0:39 i alla fall). men ja allt är hemskt men blää vi får klara av det tillsammans och göra en awsome samefilm. när skiten är över åker vi till stockholm och snor lägenheten av mormor och lever så som vi vill leva egentligen. vill träffa dääjjj snart. pussis

    SvaraRadera
  2. svar: yes, barceloooona this summer!!! wanna come? / crrr

    SvaraRadera