1.2.12

Amazonpapi

Pappa idag när jag berättade om iphoneskalet jag ska köpa(se något inlägg under): "Har du kollat om det finns på amazon?". Hahaha... Så, varför är nu det så kul? Jo, för att 1. why the fuck skulle just det skalet finnas där? säljer de ens skal?väldigt oklart var amazon kommer in i bilden bara. varför skulle jag för övrigt ens behöva amazon när jag redan vet ett ställe som säljer exakt det skal jag vill ha? och 2. för att pappa säger så om typ ALLT nu för tiden. jävla snack om det där amazon som har "precis allt som går att köpa".???? Hur kan jag ha undgått det här stället? Vet du Elsa? Kan inte förstå. Hur som helst, vi inledde då en typ tio minuter lång diskussion om varför/varför inte amazon skulle ha mitt mobilskal med en halsduksklädd uggla på . Till slut gav sig pappa, sa att han "bara undrade" och lämnade muttrande vardagsrummet.

Då kommer vi till det bästa; Jag ska låna pappas dator lite senare, loggar in på hans användare och vad ser jag om inte ett AMAZONFÖNSTER UPPE!!Han har alltså SMYGKOLLAT för att han på allvar tror att de kanske har det där skalet ändå. Haha dör. Pappa och Amazon mot världen hjärta hjärta

/Josée


ps. jag vill också gå på Hultsfred. jag vill jag ska jag måste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar