11.2.12

How you choose your words that's how I judge you darling

Jag har blivit dunderförkyld så jag har spenderat dagen liggandes i soffan framför diverse serier. Ätit mörk choklad(mmmm Elsa), druckit roiboste i min rutiga pyjamas, pluggat för lite och annat busigt. Låtit "atchoooo" i kopiösa mängder framförallt. Imorgon ska jag ändå få besök av en fin en som kommer hit från Norrland, för det händer ju inte var dag.

Vi ska träffas tidigt. Ändå ligger jag här och lyssnar på Anna Ternheims nyaste och tänker och tänker och det knakar inte fast om det kunde skulle det. Dumt för jag är inte en morgonperson men däremot en extrem tidsoptimist. Vill ju inte låta stackars Frida irra runt i en främmande stad helt ensam i väntan på mig imorgon. Nej, godnatt nu.

Jag ska börja använda min kamera mer förresten. Så slipper jag posta tråkiga mobilfoton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar