14.2.12

roliga saker som hänt fast bakåfram


En bra tisdag dricker man vin redan klockan fem på eftermiddagen!


En bild på mamma och BOOO, alla hjärtans dag-gulliga.


Jag spenderade typ 500 kronor jag inte hade på en utgång som var helt värd det och gick på fyrmannaefterfest med tjejen över. Dagen efter var vi jättebakis. Gick i utsmetat smink och ruffsiga hår direkt från festen till spicy i ett Västerås som nästan kändes lite vårigt. Saknat våra äventyr!


Hemlis: jag ÄR frukosttjejen...undercover





Frida var här, alltid så mysigt att träffas

Frida tänkte gå till Harrys, jag stoppade henne...


Världens längsta långpromenad på två timmar och en jättekall jag


Och jag fick en ros idag! Två år på raken, jag har något sorts flyt tror jag.


/José

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar