9.10.10

It's been a long time now since I've seen you smile

blev en gränden med millis i torsdags, gott och trevligt! planerade in en massa äventyr och pratade flera timmar i sträck om allt möjligt. igår, alltså fredag, var jag ledig och det var väl tänkt att jag skulle följa med emilia tidigt och träna. är väl dock inte den som tackar nej till en sovmorgon så jag lydde sängens lockrop istället hehehe. senare bestämde therese och jag att vi skulle gå i lite olika secondhandaffärer, blev dock bara en enda på grund av KAMPEN vi fick ta oss igenom för att komma till brödet och fiskarna och tillbaka!!!!när vi väl hade tagit oss dit med hjälp av GPS(ibland visar det sig vara lönsamt med en iphone 4) och en liten promenad på tio minuter så hittade vi inga mindre än Elsa och Max, ruuligt sammanträffande. Elsa stannade kvar och testade fula glasögon med galet mycket styrka i och letade efter fynd med oss. jag köpte en jacka och ett par byxor för sisådär 200 kr alltogether, nice! på kvällen såg jag en sjukt dålig och konstig film med victor som HAN hade hyrt, jättebra val: -)









världens snyggaste.

1 kommentar: