15.10.10

pannkaksTJYV

hade nyss varit och tränat för första gången på kanske 3 månader(okej, det är väl i och för sig den vanliga tidsperioden emellan gångerna.men.ville ba poängtera) och var oeerhört sugen på pannkakor när det visade sig att min bror hade ätit upp dom som fanns kvar från igår:(:( varför äter han alltid upp saker som tillhör MIN mage?:(((( anyhoo. det här har varit den mest påfrestande dagen på länge och jag ska nu ta en varm dusch som förhoppningsvis tinar upp mig litegranna från min promenad i det äckliga vädret där ute. alltså SNÖ i oktober????eller hagel kanske det var, men ändå. ikväll ska jag på nollningsfest. hoppas det blir lite roligt i alla fall för annars blir jag bitter. det här var inte ett bittert inlägg för övrigt. imorgon ska jag sova längre än längst. och sedan kanske jag ska åka och BOWLA, haha...



1 kommentar:

  1. nej :( hatar när min bror äter upp mina maccarons

    SvaraRadera