24.11.09

trött trött, sova sova

nu nu .....

IDAG... har jag varit på friskis med milzor och thezor, haha- alltid en upplevelse.

bara jag som inte kan låta bli att skratta i slutet när man ska typ gå in i mitten och klappa händerna?eller åt alla allmänt fula rörelser man ska göra? bara jag som vill slå ledaren när hon skriker "wohooooo, kom igeeeeeen" hahah?peptalk funkar inte på mig, hurtiga människor...<>
fast...bra träning är det väl iaf. så får lida just a little bit!
nu har min mamma bakat cheesecake som bara vill bli uppäten av mig. sen hörde jag sängen ropa också. natti
(föresteeeeen, berättat att mamma ska åka till egypten?utan miiiiiig?daaamn her!)

2 kommentarer:

  1. alldeles för dålig uppdatering nu, c'mon josse! /din trogne vän clajs

    SvaraRadera
  2. haha nej gud vad konstigt, satt precis och tänkte lägga ut en spanien-film sen ser jag denna comment!men filååt clajson!!ska bättra mig!

    SvaraRadera