30.11.09

gyllene sjuan

hahaha. den här filmen är såå oss i ett nötskal på nåt sätt tjejer. jag som alltid(nästan) förlorar och försöker fuska mig ur det, Theodor som verkligen går in för spelet in i det sista, Fridolf som är lite lågmäld i det hela och sist men inte minst Clajson som filmar eftersom hon redan utklassat oss alla. åååh. om det är något jag saknar just nu så är det spanien faktiskt. och mina norrlänningar!!!

(lite background history för er som inte visste det, gyllene sjuan är ett egen-påhittat spel av mig och thea tillsammans med norrlänningarna som vi spelade dagarna långa i spanien. går ut på att man ska skrika nåt så fort som möjligt efter att ett kort lagts. typ)

2 kommentarer:

  1. dock verkar det bara vara vi fyra som fattar storheten i gyllene sjuan. vi vet ju alla hur galna de andra blev när vi spelade, tex willa, som snodde hela kortleken och skrek åt oss.. och på festen i västerås när vi skulle lära alla att spela, dock var det bara vi fyra som var taggade! haha, vi MÅSTE komma upp på jullovet så vi får spela lite. miss you my love!

    SvaraRadera
  2. jaaa men den där festen var ju så fail:(var ju bara en liten pytte-fest och alla var så boring vafan:(måste ju ta med er på bättre galejj nästa gång!haha men är nog bara vi fyra som förstår storheten, ja. JA COME ON OVER<3

    SvaraRadera