2.12.09

pensionär.

ja, ni hörde rätt. Josefin Maria Hedvig Östby har gått och blivit pensionär. jomen ni vet en såndär som går och lägger sig klockan nio varje kväll och går upp klockan sju varje morgon. det roligaste hon vet är att baka och hon lämnar bara lägenheten när hon ska gå och handla kaffe. Haha. heeeeeelt sanningsenligt somnade jag klockan nio i förrgår?NIO? i helgen var jag hemma med pappa och bakade lussebullar och kollade film trots att jag var bjuden på flera fester/andra roliga saker. party-josefin är död!!! bangat varenda fest-inbjudan sedan halloween.

har blivit en tråkig pensionär helt enkelt, men vet ni vad? det är så jävla mycket skönare att ligga hemma i sin säng och äta bj(jag vet, låter sjukt deprimerande men neeej just nu är det det enda jag har lust med) framför en film, så jag orkar inte bry mig.

fast... i helgen blir det andra bullar, nu ska jag ut och leva litegranna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar