10.5.10

min lilla långdistans-familj









en sak som alla mina fans kanske inte vet är att jag har en halv familj i östersund! en halv familj som jag stötte på i spanien i somras och som jag och thea tyckte om såhäääääääär mycket direkt. synd att vi inte bor i samma stad, för man vill ju gärna bo nära sin familj. annars börjar man ju sakna dem. MEN the point is: att nu ska jag(nog) få träffa halva familjen igen för första gången på, ja minst ett halvår i alla fall, i deras stad! jag är så galet taggad, hoppas det händer nu också! för jag dör lite av saknad annars.

3 kommentarer:

  1. jag hatar burger king. känns så jävla dåligt att burger king lyckas sära på oss denna gång. fan!!!

    och ett litet annat fan är att jag ser ut som en treårig bäbis som både röker och halsar vin...

    SvaraRadera
  2. hatar också burger king!!!!!de förstår vår familje-lycka:(

    SvaraRadera
  3. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. blir så ledsen när du umgås med såna där :(

    SvaraRadera