21.5.10

pestland

CHA CHA! är just nu i det lilla landet Estland på en utbytesresa med hälften av klassen! åkte båt hit i onsdags och kom fram igår till Tallin. kryssningen var fest och Tallin var faktiskt asvackert! ser ut lite som på gotland typ. dessutom är vädret galet bra! åkte på lite "sightseeing" där och sedan åkte vi med buss till internatet där eleverna bor( vilket ligger ute på landet mitt i ingenstans) och där vi är nu. här har vi typ mest lärt känna de estniska eleverna med diverse pinsamma lekar, solat, spelat volleyboll och druckit billig alkohol. haha. en vinflaska för ca 40 kronor! senare idag åker vi in till stan igen där vi ska spridas ut till olika elevers familjer. längtar lite granna eftersom vi bor mitt ute i skogen och min pollenallergi D Ö D A R mig just nu. är typ ett snormonster och nyser var tredje sekund. bästa. annars är det awesome!

5 kommentarer:

  1. förhoppningvis kommer du och jag en dag åka till estland tillsammans. Mvh Göran!

    SvaraRadera
  2. förhoppningvis kommer du och jag en dag åka till estland tillsammans. Mvh Victor!

    SvaraRadera
  3. NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ ÅK ME MÄHJ

    SvaraRadera