27.5.10

tigerwomaaaaaaaaaan

(o)intressanta fakta:


*nu är det bestämt. jag stannar inne hela helgen alternativt köper en hatt som döljer mitt hår. ja, mitt besök hos frisören blev misslyckat. ser ut som en tiger. hehe.


*jag och thea är nog de mest omogna 93orna någonsin. har suttit här i över två timmar och översatt snuskiga/fula saker till danska på google translate för att sedan lyssna på hur rolig dansken som läser upp det låter och dött av skratt.


*thea är för lat för att hämta eva och adam- filmerna vi ska se.


*jag hatar thea.


SKOJA jag älskar henne och hon är bäst:):):):):):)

7 kommentarer:

  1. haha shit vad lik blondinbella

    SvaraRadera
  2. men bajsa elsa, hon är ju ful som stryck den muf-älskaren

    SvaraRadera
  3. är det sådär du ser ut nu thea? omg du får inte alls komma hit, du är för snygg

    SvaraRadera
  4. är det sant att du e me i muf?

    SvaraRadera