25.5.10

alone we stand, together we fall



HEEEJ. nu är jag hemma och resan var som kanske framgick i det förra inlägget underbart lyckad! bilder här http://www.facebook.com/album.php?aid=2043857&id=1108091685
umgicks med T igår också, och idag medans hon gick till skolan låg jag kvar i sängen och skolkade från min enda lektion. degat i pyamas hela dagen, ätit onyttiga saker och tittat på mina tre all time favorit-filmer: Juno, Almost Famous och Festival(så dålig att den är bra). Har också köpt PL-biljett!!!!!!!!! är så galet taggad. den här sommaren kommer bli underbar, I can feel it! Nu sitter jag här, lyssnar på Belle and Sebastian och har lite ångest över vad jag stoppat i mig i dag. förvånar mig lite ibland att jag inte har en kropp som en 60-årig man med diabetes. men det kommer väl.


1 kommentar:

  1. har ddu kollat upp om di har diabetes? och vilken typ isåfall? diabetes typ ett eller två?`ganska stor skillnad

    SvaraRadera