23.6.10

or it's like finding something pretty in a jar of flies







den här veckan har jag:
1. FYLLT ÅR!! rätt betydelselös ålder men vad fan, PRESENTER!!! TÅRTA!!! ja ni fattar grejen!
2. Sett solen anlända till Västerås(dök upp under min födelsedag, den ville matcha mitt inner glow:P) vilket medför underbara dagar men fula linjer!
3. myst på min altan med fina vänner x antal gånger
4. PEPPAT PEACE. ja, allt ni kan tänka er: lyssnar sönder min och selsas playlist, skrivit ut spelscheman med lovisa och kryssat för självklara spelningar med rosa penna(möjliga med blå!). TAGGGGGG
5. Fått världens godaste kladdkaka av Elsa(med fina ljus i). kändes värt att nämnas!
och imorgon är det midsommar. kanske kan bli något sånt här?
och Emilia, HA DET BÄST I TURKLAND NU! se till att inte bli kidnappad av någon sliskig turk bara, för jag vill träffa dig när du kommer hem!pusssis

1 kommentar: