21.6.10

Wasn't it you who said life was like a plastic cup?

Samma gamla visa varenda sommarlov!Varför envisas dygnet ALLTID med att vända sig åt fel håll?!?!att somna klockan sju på morgonen är fan extremt. Använder småtimmarna till att skratta åt tråkiga saker, lyssna in samma låt på repeat två timmar i sträck(måste pluggas in) och till att skissa/leta potentiella tatueringar. detta är snyggt:
och detta, eller.......? hahaha tror att min sov-abstinens sakta tränger sig in och min humor ut(vem lurar jag, är alltid såhär cp). höres mis amigos y enemigos

4 kommentarer:

  1. de där är ju min tatuering som jag ska göra ju :) /emilia

    SvaraRadera
  2. haha men nääääej du skojar?hittade den på weheartit jö

    SvaraRadera
  3. Gör Kinatecken tjejer. Det funkar alltid! Eller Tribals

    SvaraRadera
  4. det heter inte enemigos så du vet

    SvaraRadera