27.7.10

en kanelbolle, tack

Gotland med min bästis.







Sitter på mitt rum just nu och lyssnar sönder den här. för fin! och är lite sur och lite avundsjuk på att mina kompisar åker till emmabodafestivalen snart och jag är kvar hemma. men känner samtidigt att jag skulle kunna sova i ett helt dygn, så det kanske är lika bra. gick upp halv sex idag för att hinna med båten och sen gick vi och tittade i affärer i några hundra år när vi väl kom fram till stockholm. köpte ett par fula jeans, en ful tröja och en ful klänning bara för att jag inte hittade något, haha. vill fixa om lite i mitt rum, så otroligt tråkigt där just nu. vill sova. godnatt!galet sammanhängande inlägg för övrigt...



ps. är det inte det drygaste någonsin när man skriver världens längsta och djupaste inlägg, sen sparas det inte??????dumt. ds

1 kommentar: