28.7.10

vafföj badaju me kledejna på??????








ojojojojojojojojojojojOJ vad tröttt jag är. hade en mor-och-dotter-dag med min mor(SUPRAAAAAAAAAAJS) idag. myspys. gick bland annat på bio, dock blev det en besvikelse. filmen som hette typ 'för kärlekens skull' eller något annat som lät relativt lugnt visade sig vara en dunderdampig freakshow... budskapet var väl typ att alla svenskar(eller egentligen alla människor) är ensamma, tråkiga, otrevliga, rasistiska dampmaskiner och att jorden är en jättebajskorv:( inte så upplyftande direkt... jaja, nu är jag trygg i min säng. och har nyss haft ett givande samtal med the people från emmaboda. främst med alkoholisten thea. älskar fyllesamtal från thea- alkoholen får henne bara att love me more:')i alla fall gjorde det samtalet mig ännu mer avis. tänk att befinna sig i publiken och vänta ut ett asbra band typ som :
och ja just det... bilderna är på mig, elsa och julia när vi badade med kläderna på i regnet och drack vin i jullans lilla pool. busigast!!

















1 kommentar: