19.9.10

I could drink a case of you

okej, efter "alla" dessa PÅTRYCKNINGAR av mina miljontals fans så tänkte jag att nu är det dags att uppdatera er bara lite! däckad i sängen just nu efter en dags umgänge med ANNIKA!! vi som går europa tar ju då emot/är utbytesstudenter och right at the moment har vi fått hem några ester att avnjuta!

estfesten började idag då vi åkte till stockholm med dem och spenderade en heldag där. kan utan att överdriva påstå att dagens höjdpunkten var att sova i bussen på vägen hem med håkan i hörlurarna, så intressant var idag...MEN, åter till ANNIKA!! jag fick en alldeles underbar est, (älskar hur vi pratar om dem som om de vore ägodelar, MIN est) hon SPRANG fram och kramade mig och skrek "yeeeeeeeeeey!!!!!!!!!!!!!!!:):)" med värsta entesuasmen när hon fick reda på att hon skulle få bo hos mig dom kommande fyra dagarna. dessutom är hon allmänt jättesöt och tycker att min farmors tavlor som är upphängda i vardagsrummet är "jätevackert". så gullig! hennes musiksmak däremot var väl inte så väldigt söt med tanke på att det här är hennes favoritlåt
----> Pikku G – Me ollaan nuoriso...

Annika by victor...hoppas att hon inte läser min blogg.

1 kommentar: