21.9.10

teenage hopes arriving at your door


nyvaken och attraktiv

tänkte göra en sån här lista bara för att jag aldrig gjort det förut!


Namn:Josefin
Piercingar: tre i ögonbrynet och en i nosen!
Tatueringar: ingen, ska dock införskaffa någon gång framöver
Längd: 166...
Skostorlek: 38
Hårfärg: egentligen är jag typ... honungsblond, just nu är jag en tiger ungefär. har klippt av mig det förövrigt som ni kanske ser på bilden(lite).
Fräknar: jag kan om jag vill!!
Motto:jag kan om jag vill???hehe nej. hakuna matataaaa

Kär? kan bli
Önskar du att du bodde någon annanstans? ibland, ja.
Tycker du att du är attraktiv?en bra dag
Dricker du? knappt (varför ljuger jag, drack dagen efter att jag skrev det här....)
Röker du? när jag är arg/när det är sommar/på fest
Vilket schampo använder du? garnier
Vilken parfym använder du? det där rosa äpplet haha! vad heter det...donna karan typ?
Vad är du rädd för? att någon jag älskar ska försvinna
Gillar du att tvätta? ...
Gillar du berg- och dalbanor? älskar

Senaste...
Filmen du hyrde? ORPHAN, hahaha...
Filmen du köpte?om jag=med pappas pengar, så 500 days of summer
Låten du hörde: lonelily med damien rice
Låten du laddade ner? inte laddat ner musik på väldigt länge, kanske bob dylan?
Personen du ringde? pappa
Personen som ringde dig? aida
TV-program du såg? 2 and a half men
Person du tänkte på? hämmmligt


Favorit...
Låt: nya varje dag, enligt last fm är det Toothpaste kisses med Maccabees
Sak att göra: skratta
Sport: dansa, men det är ju ingen sport
Dryck: chai latte/vatten/mölk
Kläder: jättestora som man typ drunknar i, gosigt
Film: Almost famous/factory girl/amelie from montmartre/ walk the line/en asmysig om bob dylan som jag inte minns namnet på
Bil: eh...
Serie: beverly hills 90210(gamla) hahaha...

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? jo
Gråtit över en flicka? ja
Ljugit för någon? ALDRIG.......
Varit i slagsmål? nej
Blivit arresterad? nix
Träffat någon från internet IRL? ja! en bra kompis till mig nu faktiskt!

Antal...
Gånger du varit kär? en halv???? nej jag vet inte, haft små crushes here and there
Gånger ditt hjärta brustit? 0
Hjärtan brustet på grund av dig? förhoppningsvis inga!
Tjejer du kysst? inte jättemånga men inget jag räknar
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? kanske 10
Gånger ditt namn varit med i tidningen? inte många gånger alls

Senaste...
Boken du läste? veronica bestämmer sig för att dö
Personen du fick e-mail av? mcdonaldsgubbe
Personen du fick brev av? får aldrig brev längre:( annat var det på den tiden jag och cornelia brevväxlade, då var det minsann post i brevlådan
Personen du fick sms av? victor
Gången hela din familj åt middag tillsammans? någon högtid antar jag. eller just det "kräftskiva"
Saken du köpte? strumpbyxor haha...

Vad har du gjort idag? Var det kul? varit i stockholm med skolan, det dög vällä
Brukar du svära mycket? nej, inte så värst
När stiger du upp på morgonen? alltid lite för sent
Vad har du på dig? mjukisbyxor och bh= fashion
Vad ska du göra ikväll? sova hade jag tänkt
Vad är du allergisk mot?pollen och katter
Var har du ont? ingenstans
Använder du hårspray? aldrig
Kan du stå på händer? nja
Håkan Hellström eller The Ark? håkis
Salt eller socker? socker
Gillar du ketchup? JA, PÅ ALLT INKLUSIVE PANNKAKAxD hehe nej men det duger väl
Är du glad nu? neutralt glad!
Var du glad igår? jo
Vad dansar du till? michael jackson!!!
Stockholm är... ? bra
Göteborg är... ? bättre
Kan du sjunga? ja det tycker jag att jag kan
Spaghetti eller makaroner? speghettiiii
Land du vill besöka? frankrike


2 kommentarer:

  1. du är så fin min vän! saknar breven som dök upp då och då (väldigt nödvändiga då vi bodde så sjuuuukt långt ifrån varandra) haha puss

    SvaraRadera
  2. nu vet jag allt om dig<3

    SvaraRadera