25.9.10

om jag faller, orkar du för två?







en slapp lördag, skönt. vaknade vid ett och har legat kvar i sängen sedan dess. lyssnat på kent och läst lite ur min bok som ska vara utläst tills på tisdag- the kite runner/flyga drake- duktig som jag är. igår kväll firade vi emilia som fyller arton bast idag, grattis igen braiga du! det bjöds på vin och mat och var trevligt att träffa lite "nya"(halvnya sådär) människor också! åkte hem till victor en snabbis efteråt och han visade mig en jättegullig sak, hihi!!
ser fram emot ikväll också, ska först på inflyttningsmiddag hos alice som flyttat och sedan vidare på MUSTASCH/HATTfest(hur underbart???). funderade på att göra en hitlermustasch men då kanske jag skulle få lite onda blickar från folk jag inte känner hehehe. tror jag satsar på något mer diskret för ett bättre första intryck... hur som helst, det verkar som att det kan bli en rolig kväll! min kamera ska nog få sig en utgång, med tanke på att jag låtit henne stanna hemma typ...dom senaste månaderna. fördelen med det är att då kan ni få se bilder på något mer intressant än kossor, tecknade hundar osv osv.

1 kommentar: