22.9.10

The only time I feel all right is by you side. All day and all of the night

den här veckan har varit ganska hektisk, är mer sugen på att få vara ensam med mig själv än någonsin. så DRYGT att bo med någon som inte tillhör familjen(kommer aldrig klara av att flytta ihop med någon(förutom möjligen till kollektivet som jag planerar med eds, lollo och els). "vill du göra det där/ha något att dricka/ äta det där/sova/ äta igen???" orkar inte vara trevlig hela tiden, haha. det är också ett litet mysterium hur hon(min est) har duschat varje kväll och ändå luktar svett. hon kom precis ut ur duschen och hon har redan klarat av bedriften att svetta ner sig, måste vara någon slags rekord.....haha, snällis jag är. veckan har gjort mig aningens trött och lite bitter på henne.

igår blev jag besviken över ett provresultat men det räddades av festen vi hade samma kväll med utbytesstudenterna hos eddie, som bor i ett jättestort och galet mysigt hus på landet! skulle också vilja bo så ibland, så himla charmigt. idag hände inget av större bloggvärde. och imorgon eftermiddag börjar långhelgen, ingen skola på fredag!!!!!!!!!ska bli så himla skönt. längtar tills imorgon för att esterna åker hem och för att jag kan få spendera tid med folk jag tycker om. helgens tema blir förövrigt födelsedagsfester, ska gå på tre, kanske fyra stycken! känns som att jag har en grej för människor födda i september med tanke på att hälften av mina kompisar fyller år nu. nu- sova sova sova, säng säng säng

factory girl, finast

1 kommentar: