29.1.12

Månadsresumé ur ett iphone-perspektiv

Firat nyårsafton
Varit på poco loco bar för första gången(viktigt)!!!!
Fått ett leende på läpparna vid åsynen av Theas kollegieblocksposé och tillhörande citat på framsidan av VLT

Tittat på en av mina favoritfilmer under lektionstid på franskan

Gjort två hårda men kärleksfulla födelsedagstårtor tillsammans med Nellie

haft deprimerande väder men varit gladare än på väldigt länge i alla fall

Hushållspappersrosett hjärta

Druckit Bärtzen med B
Blivit jättefull på Pluto

Sovande Thea och två busisar



Sorgligt nog har jag kanske mest av allt bilder på goda saker som jag lagat, köpt och ätit... pannkakor, pasta och frukost-till-lunch är uppenbarligen återkommande måltider. haha

Sen har jag gjort saker som inte fångats på bild vilket jag bittert ångrat. Till exempel har jag upplevt en show av den transexuella strippan Olga(Robin), iklädd en outfit direkt tagen från min garderob. Vet inte om jag vågar använda de kläderna längre...

/Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar